حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

خسته ام

نمی دونم از چی بنویسم...امروز کلا روز شلوغی بود...خسته کار...بعد اومدم خونه یک کم خوابیدم ...رفتم عروسی دعوت بودم...نمی رفتم بد میشد حوصله گلایه بعد را نداشتم که چرا نیامدی ...خلاصه اومدم خونه سریع  بهت پیام دادم... سین شد جواب دادی...دیدم باز بی مهری...بهترین قسمت ۱۴۰۲ دیدن تو بود...ولی الان حالم بده...احساس سرباری بهم دست داد...هر بار پیام میدم باهام سرد رفتار می‌کنی من آدم بی مهری نیستم...بدم میاد بهم بی مهری بشه...

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر خونه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:25 ق.ظ Http://n1393.blogsky.com

از بلاتکلیفی بدتر، مشخص شدن تکلیفته که مطابق میلت نیست و مجبوری بپذیری..
اظهار نظرم رو ببخشید
خستگیتون از پشت کلامت حس کردم
امیدوارم حالتون بهتر شه

تراویس بیکل جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ق.ظ https://travisbickle1.blogsky.com

ایشالا همیشه به خوشی و شادی و عروسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد