حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

تولدت مبارک گلم

 امروز روز تولدته... نمیدونم چرا نتونستم فراموشت کنم... ای دل غافل... شاید دیگه به من فکر نمی کنی... ولی اشکالی نداره با اینکه میدونم تنها نیستی و جشن میلادت را با دیگری تقسیم می کنی... بدون هیاهو بدون حس حسادت تولدت مبارک گلم... آره بغض نمیزاره چیزی بیشتر یا کمتر بگم دوباره با روز تولدت قطار خاطرات بر روی ذهنم حرکت می کند...

.................................................................................................................................. 

                                   تولدت مبارک الهه ی نازم

پرواز(۱)

 

سلام...

آمده ام دوباره آغاز کنم در این فصل زیبا شکفتن اگر فرصتی باقی باشد... آمده ام درخت امیدم به بار بنشیند حتی اگر میوه هایش کال ومزه ای تلخ همچون سرگذشتم داشته باشد... شاید در این خط شروع دوباره راه رفته را نروم... شاید هم... نمیدانم...  دلم خیلی واسه اینجا و عاشقای بی ریاش تنگ شده بود... دروغ نگفته باشم خواستم نباشم... اصلا هیچی نباشم... ولی نشد من باید باشم... به قول سهراب هر کجا باشم آسمان مال من است... خوشحالم هنوزهم نفسی هست برای در کنار هم بودنها... واسه بهونه ها... واسه حرفها... واسه دردلها... واسه الکی خوش بودنها... واسه سنگ صبور بودنها... واسه دیوار بودنها... واسه دیونگی هام... خلاصه واسه ترنمهای دلم تنگم که فقط برای یکی می باره... ولی با همه کمی و کاستیها دل خیلی ها را سیراب میکنه... این بار آمده ام تا باری دیگر بشناسم تو را که هیچ وقت مرا نشناختی و معادلات چند مجهولی ذهنم را در پس صفحات کاغذ جستجو کنم...

   ::::نوروز بر همه شما مبارک سال خوبی سرشار از عشق داشته باشید:::: 

......................................................................................

پی نوشت: از دوستانه گلم هم ممنونم که تنهام نزاشتن دلتون شاد...