حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ(۱۵)

 

این ثانیه ها هم می گذرد بماند تلخ یا شیرین... آرزومه ببینمت... خیلی حرفا با تو دارم تنهایی البته اگه باشه بهتره... چه خوش خیال... دلم می خواد با اینکه با دیگری جمع شدی هنوز در فکرم مفرد باشی... می خوام هنوزم یک من تو باشی... مثل خدا... مثل زمین... مثل ماه... نه مثل همه یکها فقط یک...

......................................................................................

زندگی بی تو هم با همه هم و غمش به تندی می گذرد... روزهای بی خاطره در صحنه این روزگار برایم رقم می خورد... در این روزهای خاکستریم که تو کوچکترین نقشی در آن نداری سردی عجیبی وجودم را فرا گرفته... براستی که دلم شکسته از همه... با اینکه یک زمانی سوپر استار ذهنم تو بودی... آه چه بگویم از این بیهوده زیستن... خیلی وقته برایت چیزی ننوشته ام... منی که نوشتن از تو گفتن از تو در خونم بود... شاید خسته ام از این همه چشم انتظاری... فکر می کنم همانگونه که فراموشم کردی تو هم فراموش شدی... یا به تدریج فراموش میشی... نمیدانم... فقط آمدم بگم بازم همون عاشقی همون دیونه گی نه به اون حرارت سابق...  بالاخره یک روز هم آتش عشق من فروکش می کند... یا نمیدانم ثانیه ها در بعدها چه سرنوشتی را برایم رقم می زند... تو راهت را درست انتخاب کردی من مسیر را اشتباه رفتم...

......................................................................................

پی نوشت: سلام بچه ها... سلام دوستای گلم... ببخشید اگه نبودم... خلاصه این نبود ما هم قصه درازی داره بگذریم... مهم اینه که الان پیش شما و در کنار شماها هستم... از لطف  بی کران همه تون ممنونم و از خدا بهترینها را برایتان خواستارم دلتون شاد...