حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

راه دوست داشتن تو ادامه دارد

راهی که انتخاب کردم راه توست...من امیدوارم به آن روز که تو را در کنارم خواهم داشت.‌. روزی ترا خواهم داشت...حتی تو رویا...رویا با تو بودن تمامی ندارد...من به انتها هم برسم اون گوشه قلبم فقط برای تو می تپد...عزیزم...با تو سرمست این دنیام...

رویای خاکستری

رویای خاکستری وجودت دیگه کم رنگ میشه...چقدر حقیر شدم...خوبه بهش گفتم بری می میرم...مگه مردن چیه...حتما که نباید نفس بره...من روزی صدبار می میرم با این رویای خاکستری نبودنت...زمان چیه...اعتقاد ندارم به زمان که بخواد که تکلیف مارو روشن کنه...این همه سال چه قدمی برای ما برداشت که الان با گذشت زمان حالم بهتر بشه...

طعم سیگار

امشب طعم  تند سیگار مزه کردم...خیلی وقت بود لب به سیگار نزده بودم...آرامش خفیفی بهم میداد...با هر پک یک خاطره  ای توی ذهنم نقش می  بست... سفری کوتاه  به گذشته ها داشتم..سیگار به انتها رسید...حس خوبم پرید...سیگاری دیگر آتیش کردم و به رویا پردازی ادامه دادم...واین تکرار مکرر ادامه داشت...دیدم به جایی رسیدم که آخرین بار تک بوسه  ی زندگیم را بر لبانت زده بودم...از ماشین پیاده شدم و در آن محل ایستادم...یهو یادم آمد چقدر سال گذشته...یک سال دو سال یا ده سال...یعنی من هنوز عاشقم..‌.یهو با تمام وجودم جسم خسته ام سرد و بی حس شد...کجام من کجام...اینجا چه میکنم‌.‌..با خودم گفتم خواب می بینم...اون نبوده هیچ وقت این مدت رویا پردازی قوی داشتی که فکر کردی اون بوده...اون رفته همون ده سال پیش ...نیومده هر دفعه که آمده با رفتن دوباره  زخمه نزده به روح و روانت...خسته ام خیلی...بدنم یخ کرده...فکرم...احساسم گنگ...من کی ام...کجام...تو خاکستر خاطرات دنبال چی هستم...خدایا مرگم کی میرسه دیگه دووم نمیارم...بسمه دیگه عذاب...تاوان چی میدم...جوونی ام چه شد...

توهم داشتن اون...اون رفته.... اون هیچ وقت نبوده... نیست...همون ده سال پیش رفته من فکر کردم برگشته...خواب دیدم اون برگشته...نه اون نیست هیچ وقت نبوده..‌‌‌اونی که من میشناسم پیگیر من بوده و هست...سنگدل نبوده...سنگدل بوده...نمی‌دونم گنگم...