حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

بی قرار توام

آخه تا کی باید منتظر بود و انتظار کشید تا تو را دوباره در کنارم داشته باشم...چه زود گذشت سالهای بی تو بودن.‌‌.. چه زود تمام شد لحظات با تو بودن...دل تنگتم و بی قرارتر از همیشه به امید دوباره دیدنت نشسته ام...کاش تو را می توانستم برای همیشه در کنارم داشته باشم...کاش این دلشوره و دلتنگی پایانی داشت و پایان خوشم تو بودی...اشکهایم سرازیر هستن و این یعنی هنوزم قلبم برای تو می تپد و بس...گذشت سالها و ناملایمات روزگار دل سردم نکرد از امید واهی داشتنت...تو که هستی که غیر تو عاشق بودن بر من ممنوع هست...تو که هستی نگاهم فقط با تو برق خاصی داره...تو که هستی زیباترین لبخندهام با تو شکوفا میشه...تو که هستی ضربان قلبم با تو به شمارش می افته...ای خدا هر جا که هست تو به سلامت نگهش دار...من فقط آرامش او را میخواهم و بس...و اگر بگویم چشمان اون زیباترین نقاشی دنیاست اغراق نکرده ام...به چشم من او زیباترین نقش جهان هستی هست...او زیباست و من او را می ستایم...خدایا مواظبش باش سپردمش به تو...

چشمات همه دنیامه

چشمایی که من دیدم همیشه برق نگاه همیشگی را دارن...حالم بده نمی‌دونم کجا این دنیا ایستادم...خسته ام از نبودن...