حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

بازگشت

اومدم به شهر خودم و باز تکرار روزمرگی همیشگی...فردا هم اولین روز کاری در سال ۱۴۰۲ باید عادت کنم با ۰۲ توی نامه های اداری...بهترین قسمت سال جدید دیدن تو بود خوشحالم که دیدمت...و با انرژی سال نو را آغاز میکنم...فردا کلی کار دارم باید کارتابل چک کنم...ان شاءالله شروع سال جدید برای هم خوش یوم باشه...من رفتم از دیار تو ولی نقش چشمانت در ذهنم باقی ماند تا دیدن دوباره تو...مواظب خودت باش عزیزم..‌‌.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:10 ق.ظ

خیلی خوبه که کار می‌کنی و اونم تو شهر خودت قدرش رو بدون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد