حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

عزیز جانم

هر انسانی یکی رو داره که باهاش تو رویا خاطره سازی می‌کنه...درسته بهت نرسیدم...درسته عوض شدی...ولی من تا ابد دوستت دارم...امروز خواستم از تعطیلی استفاده کنم...یک ذره بیشتر بخوابم‌..ولی باز سر صبح از خواب پا شدم... و  باز اولین فکریی که تو ذهنم آمد تو بودی...بین خواب و بیداری گوشی را چک کردم که پیامی چیزی از طرف تو آمده باشد...ولی افسوس   و دریغ از یک پیام... نمی‌دونم تا کی می خوای به این لجبازی ادامه بدی...شاید هم رفتنت همیشگی هست و دیگر برگشتی نداره...نمی‌دونم...سردرگمم...هر جا هستی در هر حالی هستی حال دلت خوب باشه.راستی عکس چشمانت را دارم ولی روم نمیشه نگاهت کنم...ولی دیشب دل به دریا زدم...کلی باهات درددل و گلایه کردم...تو وقتی منو پیگیر نیستی  این حس تو ذهنم میاد که دیگه خسته شدی از من.‌‌.. سرت سلامت عزیز جان

نظرات 1 + ارسال نظر
بی تا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:10 ق.ظ

ایشون نوشته هاتونو میبینه ؟
حال منم مثل شماست دوست عزیز. باید صبور باشبم و سرمونو با کارهای ساده گرم کنیم تا خفه نشیم و دق نکنیم

می‌دونی فقط نوشتن از اون هست آرومم میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد