حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دلتنگی تو

در گذر این سالها بارها رفته ای،آمده ای،ومن هر بار با آغوش باز تو را ستودم...می‌دونی اگر دلت بخواد بازم برمی گردی..اخلاقتو میشناسم هیچ کس نمی تونه تو را مجبور به انجام کاری بکنه...هیچ کس...التماس من برای ماندن تو بیهوده هست مگر اینکه خودت بخواهی...حتی من که زمانی برات ارزش داشتم...من منتظرم که برای همیشه بیایی...دیگر وقتشه که باشی برای همیشه...نه برای ماندن های نصفه نیمه...من هر کاری کردم حالت خوب نشد...گفتم نباشم که بودنم آزارت ندهد...شاید بگی در این موقعیت حساس کنارم نیست...می ترسم که ندونی من با تمام وجودم برات خواستم ولی نشد...خجلم پیش تو...مواظب خودت باش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد