حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

در گنگ ترین حالت ممکن

در گنگ ترین حالت ممکن زندگیم هستم...دلم می خواد برم یک جای دور فارغ از باید و نبایدها...دیگر دوست ندارم آدم قوی غصه باشم...راستش بخوای از قوی بودن از امیدوار به آینده بودن خسته شدم...منم آدمم ...منم کم میارم...شاید به روتون  نیارم  ولی تو خودم می‌شکنم...آره من عوض شدم...دوست دارم تغییر کنم مثل تو  و از تغییر نترسم...آره من حسودیم شد به تو به اون...به رابطه تون...وقتی می بینم  یکی بیشتر از من دوستت داره ...تیمارت می‌کنه.‌.. به جای من بوسه بر پیشانی ات میزنه...هیچی نگو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد