حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

بمیرم برای دلم

دلم می خواد یک فرمت کنم خودم را...بشم فراموش کارترین آدم روی زمین...بشم یک آدم  که هیچی یادم نیاد...آخر این عشق مرا از پا در می آورد...خیلی وقته از پا در اومدم خودم باور ندارم...بده قوی بودن...امیدوار بودن...اگه مردم روی سنگ قبرم بنویسید، عاشق مرد...دلم گرفته امشب توی حجم تنهایی بدی شناور هستم...چه کسی ناز دلم را می خره...چه کسی آه دلم را خریداره...کم آوردم...خسته شدم تو را از دور دیدن...کاشکی از  دور دیدنی هم بود...زهی خیال باطل...رویام هم دیگه کم آورده...تصویر مبهمی از تو توی ذهنم هست...آخرین بار کی دیدمت...نمیدانم...خسته ام از قرار زندگی...خسته از دنیا و قانوناش...خسته از تناقص...خسته از باید و نبایدها...خسته ام خدا...عاشق تنهاست...عاشق غریبه...عاشق تو غربت می میره...دلم...بمیرم برای دلم که هیچی ندید از این زندگی..زندگی تویی...نفس تویی...امید تویی...ولی کجای تو در دورترین نقطه خیالم که دستم بهت نمی‌رسه...آمده ام برای رسوایی...رسوا شدن در عشق تو...گفتی: دیر است برای بوییدن تو...میدانم نمی رسم به تو هیچ وقت میدانم ولی آشناترین غریبه ات خواهم ماند...واین رویا با تو بودن ادامه داره...

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:18 ب.ظ https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام
دوری از معشوق و نرسیدن بهش همیشه سخت بوده و خواهد بود
امیدوارم خدا به دلتون آرامش بده و اونچه به مصلحت و صلاحه براتون پیش بیاد
و اینکه اینقدر خودتون رو غصه ندین
با غصه دردی دوا نمیشه
حال و روزتون رو کاملا درک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد