حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

قوی باشیم

با صدای موبایل از خواب بیدار شدم...طبق معمول رفتم سراغ گوشی که ببینم پیامی...استوری از طرف تو ندارم که دیدم استوری گذاشتی... دوباره بلاکم کردی رفتی...من بمیرم...تو قوی باش...با اینکه قهری ازم...دلخوری...دلم نمیاد تو هم مثل من باشی...یاد این غزل حافظ افتادم زیر لب زمزمه کردم:  دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت؛ دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.امروز نامه هام با دورکاری جواب دادم...ساعت پنج و نیم وقت دکتر هست...ان شاءالله ببینم چی میشه نتیجه...بلیط برگشت هنوز اوکی نکردم  بستگی به نظر پزشک داره چی بگه...خوابم میاد برم دوباره بخوابم..‌.سرفه هام خوب نشده هنوز...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد