حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل ربا

آدمی با محبت آدمی زنده هست... محبت بی دریغم نثار تو...دل تنگیم هم هزاران بار بدرقه ی راه تو...تو را دوست دارم همانند نفس...لحظات با تو بودن زیباست....زیباست سند قلبت را بنامم زده ای...رویای داشتن تو هم زیباست...زیباست دل تنگ من باشی و من با این دلتنگی تو در آسمان ها سیر میکنم...عاشقتم حتی اگر همه نخواهند من عاشق و شوریده تو باشم....جانان تویی و من دلخوشم با رویای تو...تو را داشتن برای من آرزوست و چه آرزوی زیبایی تو را از خدای خود خواستن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد