حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

راهی پیدا خواهم کرد یا راهی خواهم ساخت

من که اینجام هنوز همون درد کهنه همرامه... درد ندیدن...درد نبودنت....و بماند دردهای بسیاری که در جای جای این صفحه نمی گنجند....میدانی من هم خیلی حس ها را تجربه نکردم نخواستم تجربه کنم  و نشد تجربه کنم چون اول و آخر تویی که در ذهنم نقش می بندی نقش چشمان معصومت و نگاه معصومانه تو... میدانی آخر قصه من و تو بد نیست...شاید در محال ترین حالت ممکن من باری دیگر در کنارت باشم و باقی مانده عمرم را دوست دارم در کنار تو باشم...آرزو کن آرزو کردن خرجی ندارد ای کاش من آرزوی تو بودم و بس...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد