حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ(33)

فصل پاییزه دلم بی تو غم انگیزه... با اینکه سالها از آن روزهای شیرین بودنت گذشته این فصل نارنجی با آمدنش باری دیگر تداعی کننده یاد توست... یادش به خیر قول و قرارهای کودکانه مان... یادش به خیر دیدارهای پنهانی... شاید آن وقتها فکر نمی کردی یک روز نباشی پیشم... نباشی و نبودی و ندیدی که من به تنهایی بی تو روزهای رفته را مرور می کنم و لبخندی تلخ می زنم... آری این است زندگی جدید من که بی تو رقم می خورد... از شبهای سردم بگویم که برایت با تنی خسته ترانه سرایی می کنم... از آرزوی بر بادم که داشتن تو بود می نگارم... میدانستی بی تو این خزان بی بهار خواهد ماند... نه! رفیق نارفیقم این فصل نیز می گذرد... این من هستم که بی تو خزان بی بهارم... در حسرت ناز نگاهت و یک لحظه دیدنت تا قیامت می سوزم... می سوزم در برزخ نبودنت...دیگر خسته شده ام از بس چشم انتظارت بودم... می خواهم از نبودنت حکایت ها بسازم... باور کن اگر برنگردی رسوای عالمت می کنم... در این پاره ی شب همزمان با دفتر خاطرات به یاد روزهای نیلگون با تو بودن سپیده دم جاده ها را طی می کنم تا شاید از افق های دوردست در من طلوع کنی... و باری دیگر بر من بتابی... و گرمای وجودت بر من ببارد... بر منی که باور ندارد رفتنت را... لابد قسمت همین است که دور از هم باشیم و قشنگترین لحظاتم در فقر نبودنت رنگ کهنه گی بگیرد... خدا را چه دیدی شاید در روزگاری دیگر به دنیا آمدم! و این بار مطمئن باش اگر تو هم باشی دستانت را محکم می گیرم تا هیچکسی نتواند تو را از من جدا کند... 

                  

                   

نظرات 57 + ارسال نظر
کاوه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

کوزه در دست پیش می آید
یک نفر مست پیش می آید
*****
عاشقی جرم نیست ای مردم
اتفاق است پیش می آید

نگین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

واقعا هر بار نوشته هاتو میخونم بیشتر عاشقش میشم و گریه میکنم ولی حیف که دیگه اون با یکی دیگسو من باید تو تنهایی خودم به یادش بسوزم.اگه برگرده همه ی روزای نبودشو فراموش میکنم من هنوزم میمیرم براش.

سلام خوبه عاشقی به شرطی به خودت لطمه نزنی صبر داشته باش توکلت به خدا باشه زندگی می گذرد پس قدر لحظات را بدان اگه برنگشت هم یک معادله ساده ست زمانه همین جوریه سوختن و ساختن... که البته باید سهم ساختنت بیشتر باشه و زمانی هم اگر به خودش بیاد ببینه چه گوهری را از دست داده... برات لحظات شاد آرزومندم

ماکه دیگه عادت کردیم،اینجانب غوغا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

"""""""""
""""""""""""""""""""
لابد قسمت همین است که دور از هم باشیم و قشنگترین لحظاتم در فقر نبودنت رنگ کهنه گی بگیرد...

آره داره رنگ کهنه میگیره این نبودن ها این رفتن ها این تنهایی ها واااااااااااااااااااااااااااااای خدا


سلام بر عزیز بزرگوار سیاوش جانم خوبی عزیزکم؟
ببین سیا تصمیم گرفتم دیگه غصه نخورم ولی نمیشه بخصوص وقتی میام پیشت خیلی قشنگن دل نوشته هات خیلی دوسشون دارم هرسطرشو که میخونم میرم توو فکر
آره شاید"شاید آن وقتها فکر نمی کردی یک روز نباشی پیشم"

آره میدونست"میدانستی بی تو این خزان بی بهار خواهد ماند... نه!"
واقعا"می سوزم در برزخ نبودنت"

وری وری عالی بود عزیزم محشر کردی.

فدات سیاوش جونم منم دلم برات یه خوچولو سوده بووود
پس مرسد روزی که شاده بنویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام و صد سلام به تو نازنین گلم خوبی عزیز تو تعریف نکنی کی تعریف کنه... دوست ندارم غصه بیهوده بخوری این روزا می گذره و بهتره به شاد بودن بگذره غم دنیا رو نخور که میدونم نمی خوری شاد باشی و لحظاتت شیرین

نیازبه معرفی نیست سیاوشم خودش میدو یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

آهسته گفت : "خدا نگهدارت"

در را بست و رفت ... !!

آدمها چه راحت ، مسئولیت خودشان را ...

به گردن "خدا" می اندازند ... !!!

sama یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ http://tabestansard.persianblog.ir/

سلام :همیشه مطالبت رومیخونم خیلی غم توی نوشته هات هست مثل دل من به همین دلیل به دلم میشینه راستی بعضی نوشته هات ی جوری آم رو یا مرگ میندازه نمیدونم چرا شایدبه خاطر تصاویرتِ حس میکنم طرف صحبتت خدایی نکرده فوت شده
چرا اینطورِ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ممنونم از همراهی ات. نمیدونم تا چه حد تونستم حسم را به خواننده وبلاگم که اکثرا مثل خودم هستن برسونم و همیشه تصاویری خواستم بزارم که به موضوع حرفام بخوره. مرگ همیشه در چند قدمی ماست و باید از مرگ نهراسید و من خودم شاید فکر کنی اغراق می کنم ولی همیشه منتظر مرگم... بعدش پرسیده بودی طرف مورد صحبتم فوت شده؟ در دنیا من فوت شده ولی در دنیای واقعی سر روی شانه های دیگری دارد ما که حسود نیستیم خوشبخت باشه. شاد باشی عزیز و پایدار

دیدی میشناسه:-)غوغا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

مــ ــن هنـ ـــوز اینجــ ــام ...

کنار ِ تمــ ــام دلتنگی هــ ـــای گاه و بــ ــی گاه ِ دلـم...!

هنـوز هــ ــم درگیـر ِ نــ ــگاه ِ شرجــ ــی ِ تبـدار ِ تــ ــوام ...!

هنـــ ــوز هــ ــم به لبخندت دلـم مــ ــیلرزد ...!

هــ ــنـوز هم غروبـــ ـ که مــ ــیشــود دلتنگی هجــ ــوم می آورد اشــ ــک میشـود میبارم ...!

تـــ ــو پشت ِ کدام هنـــــ ـوز جــ ــا ماندی که دستــ ــم به تـ ـــو نمیرســـ ـــد !


غوغا:وخدایی که در این نزدیکیست.. یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

دلم برای کسی تنگ است

که سرم شانه هایش را آرزو دارد

که چشمانم چشمهایش را می طلبد

که مشامم بدنبال عطر تن اوست

دلم برای کسی تنگ است

که تنهایی اش تنهایی من است

که محرم اسرار است و مرهم زخمهای کهنه

که دلتنگ دلتنگیهای من است...

غوغا:...آی آدم ها... یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

بودن و نبــودنت مــرا دلتنـــگ مـی کنــد

در بـودنت هــراس رفـتـن مـی رود

و

در نبــودنـت انتــظار آمــدن

چــه دو راهـــی دشــواری اسـت


غوغایی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

آنهایی که رنگ پریدگی پاییز را دوست ندارند

نمیدانند که ....

پاییز همان بهار است که عاشق شده است.!

س.ش سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://ghole.persianblog.ir/

احساس جاری در قلمتان را می ستایم.

ممنون از لطفتون

غوغا هستم پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام سیاوش جونم خوبی گلم؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالم را پرسیدند ، گفتم رو به راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای...............

سلام گلم بد نیستم تو خوب باشی منم خوبم مرسی از اینکه بهم سر میزنی گلم راستشو بخوای دلم گرفته برام دعا کن

هنوز عاشقیو دوسش داری تو

نشونش بده اشکای جاریتو

نمیتونی پنهون کنی داغونی

نمیتونی یادش نباشی

به این آسونی

غوووغااااااااا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

خدا آن حس زیباییست که درتاریکی صحرا،زمانی که هراس مرگ میدزدد سکوتت را،یکی مثل نسیم دشت میگویدکنارت هستم ای تنها......

غوووغااااااااا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ

ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ

ﺑﺎﺷﯽ،ﮔﺎﻫﯽ ﻧــﺪﺍﺷــــﺗﻦ ﺍﺯ ﺩﺍﺷـــﺘﻦ

ﺑﻬـﺘــــــﺮ ﺍﺳﺖ ...

غوووغااااااااا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

فـــرامـــوش کـــردنت ...

برایــم مـثــل آب خـــوردن بود !

از همـان آبهــایی که می پـَرد توی گلــــو ... و سالهــــا ســرفـــه می کنـــم !!!

غوغا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

نزار امشبم با یه بغض سر بشه

بزن زیر گریه چشات تر بشه

بزار چشماتو خیلی آروم رو هم

بزن زیر گریه سبک شی یه کم

یه امشب غرورو بزارش کنار

اگه ابری هستی ، با لذت ببار

هنوزم اگه عاشقش هستی که

نریز غصه هاتو تو قلبت دیگه

غرورت نزار دیگه خستت کنه

اگه نیست باید دل شکستت کنه

نمیتونی پنهون کنی داغونی

نمیتونی یادش نباشی

به این آسونی

هنوز عاشقیو دوسش داری تو

نشونش بده اشکای جاریتو

نمیتونی پنهون کنی داغونی

نمیتونی یادش نباشی

به این آسونی

هستی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://raymon67.blogfa.com/

این متن خیلی زیبا بود
ممنون

مرسی هستی به هر چی میخوای برسی

ستاره شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://bigli.blogfa.com/

سلام چرا من دارم فکر میکنم تو وتسه من مینویسی؟چرا؟ چرا فکر میکنم نویسنده وبلاگ رو میشناسم.این قضیه داره دیونم میکنه به وبلاگم بیا واسمت رو بهم بگو.خواهش میکنم

سلام من واسه همه دل سوختگان می نویسم و اسمم هم غم است
مزاح بود گلم توی شناسنامه وبلاگم مشخصاتم درج شده

سکوت ممتد !! یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم

محمد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://poa.parinaz17@yahoo .com

سلام گلم چرا نظراتم رو درج نمیکنی .هیچ کس که مارو تحویل نمیگیره شماهم روش.عادت کردم دیگه راستی فکر کنم قبلا خودم رو با اسم ریحانه معرفی کردم

سلام ممنونم از حضورت شرمنده نبودم که باشم

آسمان شب !! دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

اشتباه من این بود ...

هر جا رنجیدم ، لبخند زدم ...

فکر کردند درد ندارد ، سنگین تر زدند ضربه ها را!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

هنوز به صدای قدم هایی گوش سپرده ام که می ایندو نمیرسند دور میشوند و نمیروند

عالی بود

تنها چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

از او که رفت نباید رنجشی به دل گرفت،چون انکه دوستش داریم هرگونه حقی بر ما دارد حتی حق انکه دیگر دوستمان نداشته باشد......
عزیز وبلاگت حرف نداره حالا دیگه همدم تنهایی هام شده!

باهات موافقم ولی بی رحمیه این... مرسی از لطفت.

منم غوغا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

دیگه شعر من رنگی نداره تا که برگردی دوباره
____________________________

سلام ی دوباره خدمت مدیریت عزیز ویلاگ

خوبی سیاوش جان؟فدای دلت بشم من الهی خدا نکنه دلت بگیره عزیزم بعدشم به این آهنگای غم انگیز واسه چی گوش میکنی عجباااااااااااااااااااا((هنوز عاشقیو دوسش داری تو

نشونش بده اشکای جاریتو

))))

دعفات بکنم؟؟؟؟؟؟؟ :-(

چشم حتما برات دعا میکنم سیاوش جونم حتما از خدا برات بهترینا رو میخوام و مطمئنم حتما خوشبخت ترین میشی..


______________
چرا آپ نکردی منم با خودم گفتم حتما سیا آپ کرده!!

راستی سیاوش جونم..

غرورت نزار دیگه خسته ات کنه اگه نیست باید دل شکسته ات کنه...
نمی تونی پنهون کنی داغونی...نمی تونی یادش نباشی به این آسونی...
گلی گلم دیونه اتم

عشق سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.asheghanirani.blogfa.com

salam doste aziz webloge khily ghashang va negareshe besyar shivaye daryd vaghean lezat bordam dast neveshtehaye shoma haman delneveshtehaye man bodan mamnon be webloge manam sar bezanid khosshhal misham
movafagh bashyd

سلام عزیز مرسی از لطفت که پیام گذاشتی چشم میام
هر آنچه از دل بر آید لاجرم به دل نشیند

غوغا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام سیاوش جونم خوبی؟چرا نیستی

الان که هستم گلم ولی تو نیستی

غریبه اشنا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ http://daftar-dele-man.blogfa.com/

سلام سیاوش جان مطالبت و خوندم خیلی خیلی زیاد ادم ومیبره تو حس از پاسخی که به یک از بازدیدکننده هات دادی فهمیدم که خیلی بزرگواری
امیدوارم روزی برسه که صدها برابر الانت که هستی عاشق باشی و وقتی به این روزها فکر میکنی لبخند بزنی
موفق وموید ومنصور باشی

سلام دوست عزیز ممنونم از حضورت منم امیدوارم به بهترین ها برسی

ارام پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://143u.blogfa.com

سلام
اینجا کسی برای تو جا وا نمی کند / این خاک احترام به دریا نمی کند

نامت برای دفع بلا روی طاقچه است / ورنه کسی نگاه به آقا نمی کند . . .

به امید بخشش آقا امام زمان و ظهورش

آمین

تنها یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام گلم غصه نخور مثل تو زیادن که دارن میسوزن و زندگی می کنند.ارزو داشتم کاش زنده می بود کاش الان ارزوی خوشبختی برایش می کردم . نازنین عشق من پرواز کرد و رفت و دیگه هرگز بر نگشت . و سالها ست که منو عزادار کرده .چطور رفتنش رو باور کنم . ما با هم گفته بودیم که تا اخر عمر با هم باشیم ولی چرا منو تنها گذاشت و رفت .الان که دارم می نویسم اشک مجالم نمیده ولی برایت ارزوی خوشبختی می کنم برام دعا کن

سلام عزیز انشالله غم آخرت باشد منم خیلی وقته سیاهپوش غم یارم

فریبا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://doostdashtanee.mihanblog.com

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم
ایام سوگواری اباعبدالله رو تسلیت میگم
التماس دعا

مرسی از حضورت تسلیت.

منم شایلین سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام داداش سیاوش خوبین؟
خیلی قشنگ بود مث همیشه آخره احساس.

واقعا" که حرفای مونده در دل..

شاید دل خیلی هـــــــــــــ ـــا

سلام شایلین عزیز مرسی

یه جورایی هم درد یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://omid-62.persianblog.ir

سلام دوست عزیز.می دونستی قشنگی عاشقی به نرسیدنشه؟بخدا شعار نمی دم من و همسرم نزدیک 6 سال با همه جنگیدیم جه بلاهایی سرمون نیومد ولی بالاخره به هم رسیدیم ولی کاش در همون تب و تاب به هم رسیدنمون بودیم واقعاً شیرین بود نمی گم الان بده نه ولی اون روزا یه چیز دیگه بودن الان همش خاطره شدن حیف کاش همیشه آدمه هممیشه یه نگاهی هم به گذشته داشته باشن.
شما هم اگه قسمت باشه آخره دنیا هم بیاد میرسی بهش
:)

سلام مرسی امید جان از احساس قشنگت و مبارک باشه در کنار یار بودن

nasi جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

salam siavashii khubi?
midonam bi marefatam vali bavar kon hamishe be fekret bodam
alan nemidonam chi bayad begam faghad khastam beduni hamishe be yadet hastam
khodet khobiiiiiiiiiii????

سلام نسی جان پیامتو الان دیدم منم نبودم ولی خدایی همیشه به یادت بودم آره گلم خوبم امروز به بهانه تولدش اومدم یک کم درد دل کنم آروم بشم اخه دیگه کار دیگه ای بلد نیستم... دستم هم گیره... نه پای رفتن دارم نه پای موندن... همیشه ایام شاد باشی راستی تولد تو هم مبارک(با اینکه یک کم دیر شده) فروردینی بودی دیگه مثل الهه... شاد باشی و ایام به کامت باشد هر جای این کره خاکی هستی ای لاو یو نسی جان.

غم دخترک شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

برایم همه کس بود ولی... وبرایش کسی نبودم...
گاهی بهترین احساس وقتی بهت دست میده که کسی بتونه حرف دلتوبزنه
ممنون ازاینکه حرفای دلمو میزنی

مرسی

غوغا شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاشق تنها چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.rasoulh.blogfa.com

وبت خیلی قشنگه.................
ی سربه منم بزن.............

اگه با لینک موافقی خبرم کن.......

[گل]

مرسی عزیز

تنها پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
خیلی وقته آپ نکردین
خدای نکرده چیزی شده
امیدوارم هرجا هستین موفق باشین

سلام ببخشید عزیز که نگرانتون کردم نبودم یعنی خواستم نباشم ولی به بهانه تولدش هستم تا ببینیم بعدش خدا چی می خواد

دوست تو یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.immortal-penitent.rozblog.com

سلام متن زیبایی بود خوشم اومد
راستی منم یه وب نوپا دارم که دوست دارم اگه بشه مثل چنتا دوست واقعی دور هم جمع بشیم و تنهایی ها و دلتنگی هارو از هم بگیریم و تا جایی که میتونیم کمک هم باشیم خلاصه اینکه مردونه پشت هم باشیم
واسه این کار حضور دوستای خوبی مثل شما لازمه اگه افتخار بدین خوشحال میشم

سلام مرسی که قابل دونستی

غوغا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سیاوش؟چرا نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجایی؟؟؟؟؟

سیاوش جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووونم!!:-(

سلام غوغا گلم همراه همیشگی کلبه دلتنگی
چی بگم از کجا بگم نبودم یعنی خواستم نباشم ولی امروز به بهانه تولدش هستم با کلی حرف نگفته و یک دنیا پیام محبت آمیز دوستان که رفتن دوباره ام را مشکل می کند هستم گلم شرمنده که نگرانت کردم...

لیلا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://leilaarash.blogfa.com/

سلام عزیزم
خیلی زیبا بود خیلی
این درست حرف دل منه
منم خیلی دلتنگم
دلم شکسته خیلی خیلی داغونم
دارم دیونه میشم
کاش خدا یه روزی بهم جواب بده
ممنون که به درد و دلم گوش دادی
دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن
موفق باشی عزیزم

سلام خدا با صابرین است می رسی به مراد دلت اگر هم نشد بزار به پای تقدیر

یسنا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://yasna-ghalbeshekaste.blgfa.com

سلام
عزیزم اینم برای تو.........................................
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام.. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

مرسی گلم

nafise سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ

همیشه عاشقی و دلبستن به یه عزیز خیلی راحت و خیلی سریع رخ میده.حتی فرصت نمیکنی از یک تا سه بشماری.اما وقتی واردش میشی به سختی میگذره و همش ثانیه ها و دقایق رو میشماری به جبران اولش که نتونستی.دعا میکنم کسی یا وارد این بازیه شیرین اما خطرناک نشه اما اگه وارد شد تمام این کره ی خاکی و این کائنات بر وفق مرادش باشه و این دنیا همه جوره باهاش بسازه و روزهای خوبی رو دست در دست عشقش داشته باشه.واسه منم دعا کنین.یه منتظرم.

حرفی ندارم گلم درسته مرسی از دعات به بهترین ها برسی

کیانا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.enekase2012.blogfa.com

سلام دوست عزی وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی

ارمین پارسا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ق.ظ http://www.clobnet.net

سلام خوبی
وب خیلی قشنگ و باحالی داری
ممنون از مطالب قشنگی که گذاشتی
خوندمشون دیدم نامردی نظر ندم
به من سر بزن ادرس سایتم رو نوشتم
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
ممنون میشم به من سر بزنی اسم من ارمین پارسا هست
امدی کمی بگردی پیدام میکنی
یک شعر هم تقدسم به شما میکنم
میدونم در حد مطالب شما نیست
اما...
دیوانگی بد نیستـ

هوس کرده ام

چنان گیــــــج شومـــــــ از تو

چنانـ مستــــــــــ شوی از من

که زمینـ سرگیجــــــه بگیرد

و اشتباهی سالی سیصد و شصت و شش دور بگردد

یکـــ روز اضافــــه تر دور ِ تو

خدا نگهدار

سلام آرمین جان مرسی از حضورت چشم میام پیشت

عبدو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://panjereha-baz.blogfa.com

سلام دوست قدیمی.

خیلی قشنگ نوشتی.

خوشحال میشم به منم سری بزنی.

موفق و شاد باشی.

سلام داش عبدو چشم با اینکه در اون تاریخ نبودم میام واسه آخرین پست می نگارم

عاشق پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ http://omiddonya.blogfa.com

سلام

*
*
*
شوق می آمد ، دست در گردن حس می انداخت .
فکر ، بازی می کرد
زندگی چیزی بود . مثل یک بارش عید ، یک چنار پر سار .
زندگی در آن وقت ، صفی از نور و عروسک بود .
یک بغل آزادی بود .
زندگی در آن وقت ، حوض موسیقی بود

سلام مرسی از حضورت عاشق

فریبا چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.barbizon.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
منو یادت میاد؟
چند سالی نبودم اما الان برگشتم دلم واسه همه دوستام تنگ شده بود

سلام خوش آمدی خوشحالم که هستی قوی تر و پایدارتر از دیروز

غزل(تنهاااااااااااا.خسته) شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام......................................
کاش حرفی برای گفتن بود...
کاش اشکی برای ریختن مانده بود....
دنیا خیلی نامرده...منم هر لحظه ارزوی مرگ دارم چند بارم رگ زدم اما..............................................
این دنیا هم نگهم میداره هم عذابم میده............
سن چندانی ندارم اما..........................................
برام دعا کنید هر چه زود تر برای ابد بخوابم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فریبا سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.barbizon.blogfa.com

سلام دوست قدیمی
اومدی یه سر به منم بزن[چشمک]

سلام دوست من چه خوب که برگشتی

آرزو شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://manoshoma133.blogfa.com

سلام با

***دنیای عکس***

***دنیای کاریکاتور***

***زندگینامه رها اعتمادی***

***زندگینامه پانته آ مدیری***

***شناسنامه شبکه من و تو***

***ورود ممنوع***
و چندین و چند پست دیگه

>>>> آپم
و منتظر حضور گرم شما[گل]و استفاده از نظرات ارزشمندوتن[گل]هستم

تنها دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
الان تقریبأ 6 ماهه آپ نکردین،کم کم دارم نگران میشم، کاشکی قبل سال جدید پست جدید بزارین ... امیدوارم هرجا هستی شاد و موفق باشی...

سلام دوست گلم شرمنده که نبودم به خدا بدجور درگیر بودم و خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم که نگرانم بودی تو هم هر جا هستی شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد