حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ (۲۹)

در این نیمه ی شب تاریک پنهان ماه باری دیگر در حسرت ندیدنت می سوزم... میدانم تو اینجا هستی در قلب من... نازنینم هرم نفسهایت را حس می کنم... شاید آن قدر سنگدل نشده ای که من را از خاطر برده باشی... من فکرم ذکرم یادم پنجگانه حواسم پیش توست... بماند اگر باور نداری... به خاطر من این بازی را تمامش کن... من کم آوردم... من تسلیم شدم... اسیر شدم... اسیرنگاه بی گناه تو... تو به یکباره نیامدی که به آسانی از قلبم رخت ببندی... چرا باوفا یادی از من نمی کنی...؟ حالا من بد...! ولی تو که در رسم عاشقی بهترین بودی... بارها در شرایط بحرانی بدتر از این خواسته ای در کنارم باشی... این بار نیز اگر می خواهی بمان من حرفی ندارم... دیگر طاقتی ندارم... مهم بودن توست... بماند که در کجا باشی و در کنار که باشی... روزی که با تو پیمان دوستی بستم قسم خوردم که تا آخر عمرم در کنارت باشم که به رسم زمانه نشد...و حالا که واقعا هم نشد دلم می خواهد از دور هوایت را داشته باشم و از دور نظاره گر تو تنها بازمانده ی قلبم باشم... که همین ماندن تو تنها تسکین دهنده درد کهنه ام باشد... 

 

                      

نظرات 15 + ارسال نظر
غوغـــــ..................ــــــا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

تو آسمانی ومن ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست-داد ازاین دارم

قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

تو نیز دغدغه ات از دقایقت پیداست
مرا ببخش اگر چشم نکته بین دارم

بخوان و پاک کن واسم خویش را بنویس
به دفتر غزلم هرچه نقطه چین دارم

کسی هنوز عیار ترا نفهمیده ست
منم که از تو به اشعار خود نگین دارم

غـــــــــــــــــــــــــــــــ شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها
دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها
گرچه دیگر همه جا پر زجدایی است ولی
مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها

سلام ساوش جان خوبی؟
آفرین عزیز،‌خیلی زیبانوشتی
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
شرمنده این روزا دیربه دیر میام

پایدارباشی

سلام ممنونم گلم از حضورت

مریم چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام.خیلی خوب و با احساس بود. ای کاش راهی برای مهار دلتنگی بود.موفق باشی

مرسی از حضورت آره به خدا این دلتنگی تمامی نداره

mostafa جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام
معنی عشق حقیقی همینه.مهم نیست معشوق کجای دنیاست-مهم اینه که همیشه تو قلب عاشقه

دیگه رو خـاک وجـودم ، نه گـلـی هست نه درختی
لـحظه های بی تـو بـودن ، میگذره اما به سـخـتـی
دل تـنـهـا و غـریـبـم ، داره این گـوشـه مــی مـیـره
ولی حتی وقت مــردن ، بـاز سـراغـتـو مــی گـیـره
میرسه روزی که دیگـه ، قـعـر دریــا میـشـه خـونـم
اما تو دریای عـشـقـت ، باز یه گوشه ای می مونم

بر قرار باشی و سبز

یه آشنا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.qaribe-ashena71.blogfa.com

بازم سلام دوست خوبم.عکسی که گذاشتی قشنگه.به وبلاگم سر بزن.

یه آشنا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.qaribe-ashena71.blogfa.com

سلام خوشکلم مطالبه جالبی داری.به وبلاگم سر بزن.

ریحانه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام .گلم امیدوارم حالت خوب باشه
دلتنگی معنی ندارد ... درد دارد
ای کاش سرنوشت جز این مینوشت

آمیخته با دردم ای کاش

حسنا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

متن هات عالیه افرین خوشمان امد

زهرا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://rangavarang.blogfa.com

وبلاگ زیبایی داری با مطالب جذاب...
موفق باشی

دلتنگ جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ

دلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است
منم تقریباً دردی مثل درد تو دارم
.
.
منو به عنوان یه همراه در وبت می پذیری؟

ای لاو یو دوست خوبم

فاطمه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام نمیدونم چه قدر از وقتی که تنهات گذاشته گذشته ولی میخوام بگم خوش به حالش که اینجوری دوسش داری کم اینجوری آشق پیدا میشه (از این به بعد اینگونه بنویسید آشق چون همیشه سرش کلاه میرود)
دلتنگی های انسان را باد ترانه میخواند و رویاهایش را آسمان پرستاره نادیده میگیرد ...
دنیا همینه دیگه :-(

سلام واقعا دنیا همینه امروز تولدش بود حتی نذاشت لحظه ای صدایش را بشنوم ... خوب فدای سرش... مرسی عزیز از حضورت

نازگل سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.baghe-barunzade.mihanblog.com

سلام دوست خوبم....وبلاگ جالبی داری.عین حرفای دل من.
درد بی وفایی وانتظار بیهوده و آخرش تنهایی
بهوبلاگ منم سری بزن خوشحال میشم

سلام مرسی از تعریفت چشم

زیبا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://zeba90.blogfa.com/

سلام وبت عالی به وب منم بیا

رها جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.dellshekaste22.blogfa.com

سلام دوست خوبم
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی به وبلاگ منم یه سری بزن

نگار دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://zist90sanandaj.com

سلام دوست من. منم دلتنگم. اما نمیدونم چطوری از حضورش فرار کنم.سقوط من در خودمه !

سلام تا وقتی که هست قدرش را بدان که یک وقت هوای رفتن نکنه که به خدا سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد