حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

پرواز(۸)

حالا که دست دیگری را در دستانت داری... نمیدانم چه اصراری بر ربودن احساسم برای بار دگر داری... شاید این بار از روی احساس آمده ای... ولی نه من گرفتار شهوت نداشتنت شده ام... من دیگر به پیمان عشقمان به چشم پاکی نگاه نمی کنم... پاکی و سپیدی آن عشق کیمیایی و کبریایی با آمدن غریبه به سیاهی و ناپاکی مبدل شد... و او تو را زمن زدود... سخته! ولی دست خودم نیست... بی اختیار پر از جنونم... پر از بی طاقتی... پر از سر شدن لحظات لعنتی... دیگر نمی خواهم عاشقت باشم... آری به همین آسانی... گوهر چشمانم دیگر طاقت سرریز شدن ندارد... فکر و خیالم هم خسته ست... نه دیگر وجود تو از سلاله عشق است... نه من می خواهم از تبار صبوری باشم...

نظرات 4 + ارسال نظر
منم همون غوغای همیشگی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

گوهر چشمانم دیگر طاقت سرریز شدن ندارد....
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

اینجا داره بارون میباره دلم گرفت خیلی.. نمیدونم چرا ولی خیلی دلتنگم

مث همیشه اومدم
حرفایی ازسر دلتنگی
چه خوب که اینجا هست
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ببخشید..
سلام سیاوش جان خوبی عزیزکم ؟امیدوارم که خوب باشی
چه خوب کلمه هارو میچسبونی بهمو میکنی دل نوشته
دلتنگی رو تنها نمیزاری
""""""""""
قد همه ی دلتنگیام برات آرزوی شادی میکنم کم نیست برا خودش دنیایی شده
"""""""""""""""""""
بازم بهت سرمیزنم
پایدارباشی

سلام گلم مرسی که تنهام نمیزاری میدونی چیه در این ماه خیلی اتفاقات برام افتاده در سالهای گذشته و وقتی به گذشته فکر میکنم بیشتر از همیشه دلتنگ میشم... بازم جای شکرش باقیست که هنوزم هستم و ازپا در نیومدم از سرد و گرم روزگار... تو هم قوی باش خیلی.........

منم همون غوغای همیشگی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

تنهاییم را باتو قسمت میکنم
سهم کمی نیست

گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست.

غوغـــــ..................ــــــا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

آرزوی کن...گوش های خداپرازآرزوست و دست هایش پراز معجزه.آرزویی کن ...شاید کوچکترین معجزه اش،بزرگترین آرزوی تو باشد...

بهنام یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.lovehil.blogfa.com

salam
web besiar ghashangi dari az jomalatesh lezat bordam bara hamin ba ejaze ye ghesmatesho copy kardam ba arze sharmnadegi akhe khili gool goftiiii
bazam surry
bye ta hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

سلام دوست عاشق من اشکالی نداره فدای سرت... فقط می خوام بگم قوی باش استوار چون کوه. این روزها هم می گذرد و به قول شعر وبلاگت: نه دل دارم که بشکنی... نه جون دارم که فدات کنم... نه پای موندن منی... نه می تونم رهات کنم... باید حس کرد وجود معشوق را اگر دور باشد از دید چشمانمان... به قول سهراب: چشمها را باید شست... و به قول خودم: باید دید زیبا دید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد