حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ(۲۵)

سلام معشوق پرنده گونه دیروز... افسوس که با جفت دیگری پریدی... ولی من عاشق سینه چاکم هنوز... من همانم همان دل پاک دیروزی ... شاید نفهمی غربت شبهایی را که به یادت بوده ام و شب را با آهنگ گریه با ناامیدی به سحر رسانده ام... چه لحظات غمگینی داشته ام در فضای حجیم تنهاییم که ندانستی و اگرهم بخواهی بدانی نخواهی فهمید... چه زیبا بود زمانی دیدار تو درخواب... زیبا بود تو را داشتن در رویا پرپرشده ام... چه امید عبث بی حاصلی... این منم که از عاشقی مردم... اگر منی باقی مانده... آن رفیق بی ریا از پا افتاده... خسته ست... خیلی خسته... دیگر چشم به راهت نیست... باور کن راهمان از هم جداست... آرزوی شیرین وصال تو هم بوی کهنه گی گرفت... دیگر آن برق خاص را ندارد رنگ چشمان نافذت... هرگز نشد باور کنم که تو را دارم... ولی زود باورم شد که باختمت در قمار روزگاری که ناعادلانه باختن مرامش است... با رفتنت سخترین تنبیه ها نصیب این دل گردید...

نظرات 8 + ارسال نظر
شایلین جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.66sh.blogfa.com

سلام خوبی سیاوش جان خیلی خوشحالم که پیشمونی

زندگی با آدم خیلی بی رحمی میکنه ولی محکم باش قوی مث کوه استوار

سلام مرسی شایلین جان ممنونم ازت من برایت بهترین ها را آرزو می کنم

تنها جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام اینم خوشگل بود ببخشید شما آقا سیاوش هستید؟؟؟؟؟؟؟
وای دارم از خنده میمیرم من تمام این مدت فکرمیکردم اسم شما آرزوإ...!!!!!!
وای خدا منو بکشه به خدا شرمندم !!
دارم به حواس پرتی خودم میخندم بازم شرمنده اساسیه اساسی!
بای

مهم نیست گلم مهم اینه که ارتباط خوبی با هم داشته باشیم

باران شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ http://baronebahary.persianblog.ir/

امید داشتن عشقی همیشگی دارم برای همه
چیزی که بمونه
از دستش ندیمُ‌ به هیچ دلیلی...

درسته امید داشتن خوبه ولی تاکی؟

غوغا:سلام سیاووووووووش یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام سیاوش جونم خوبی بیمعرفت

کجابودی تو نمیگی مسافرات دلتنگت میشن؟؟؟؟
دعوات کنم!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:::::::
_________________
خیلی خوشحال شدم که اومدی وای پسر 3ماه بیشتر میشه که نیستی یاااااا
از بس هول شدم پستتونو نخونده پریدم کامنت بزارم

سلام گلم منم خوشحالم که باز هم خداوند توفیقی داد که در کنار شما باشم نمیدونم چی بگم واسه غیبتم کلی حرف داشتم ولی به اینجا که می رسم کم میارم...معذرت می خوام اگه چشم انتظار گذاشتمت چون خوب میدونم چشم انتظاری بد دردیه...خلاصه روزگار می گذرانیم... مرسی گلم بابت میم مرامت...

غوغا: عالی بود یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

شاید نفهمی غربت شبهایی را که به یادت بوده ام و شب را با آهنگ گریه با ناامیدی به سحر رسانده ام...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


وااااااااااااااااای

سیاوش جان عالی بود محشر وپراز احساس

چشمام تر شدن

تو نگی کی بگه؟ مواظب چشمات باش

آمنه چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ http://http://baronebahary.persianblog.ir/

با دلت که بنویسی نمی تونی قشنگ ننویسی!...

چشات قشنگ میبینه گلم

ارغوانی ترین چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.mehrabantarinagha.blogfa

سلام عیدتون مبارک...وبتون خیلی خیلییییییییییی زیبا بود.

گاه دلتنگ می شوم
دلتنگتر از همه دلتنگی ها
گوشه ای می نشینم
و حسرت ها را می شمارم
و باختن ها را،
و صدای شکستن ها را...
نمی دانم من کدام امید را ناامید کرده ام
و کدام خواهش را نشنیدم
و به کدام دلتنگی خندیدم
که این چنین دلتنگم.
دلتنگم، دلتنگ...!
...................................................................
تو شهرخدا منتظرتونم ...
[گل]

هانیه شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

حقیقت های زندگی رو خیلی زیبا به تصویر کشیدین.امروز خیلی دلم گرفته بود به نوشتن کلمه دلتنگی به شما رسیدم انگار توی این کلمه تنهایی و غربت خاصی هست و از اینجا به اشک رسیدم. امیدوارم هئیشه موفق باشید.

ممنونم گلم از آمدنت امیدوارم همیشه شاد باشی گاهی قطره اشکی لازم است تا حقیقت این زندگی را دریابیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد