حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

الهه ی نازم

سلام به روی ماهت وقتت بخیر

دلم برایت تنگ شده که اینجا هستم انگار همین چند روز پیش بود که با خودم عهد کردم که دیگر سراغی از تو نگیرم و سنگ شدن را یاد بگیرم.ولی نشد توی  رویا خواب بیداری هر لحظه با منی.مطمئنم تو برای من آفریده شده بودی ولی نیمه راه خدا هم پشیمان شد از عطا تو به من.بگذریم ساده و خودمانی حرف بزنیم دیشب خوابت را دیدم عزیز خیلی خوشحال شدم تو خواب مثل اون وقتا فکر کردم تو آمدی از همان آمدنهای یواشکی.گل من باغچه نو مبارکت باشد بماند در هوای دیگری هستی من دیوانه وار تا بمیرم دوستت خواهم داشت.عاشقتم روانی.شاید حرفام هیچ وقت نبینی یا نخوانی ولی این قدر با زبان دل صدایت میزنم که بشنوی.اصلا به تو که فکر میکنم احساس سبک بالی میکنم فارغ از حس دلتنگی.تو عزیز من بودی و خواهی ماند.دوستت دارم و تمام.

نظرات 2 + ارسال نظر
بی تا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:36 ق.ظ

چرا حرفهای شما مثل حرفهای گمشده ی منه ؟

هر انسانی یک گمشده داره که بهش نرسیده امیدوارم بتونید تحمل کنید غم نبودنش را

بی تا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:17 ق.ظ

دیگر شب هایم را ؛
به غصه تلف نخواهم کرد ...
شب ؛
فرصتیست برایِ تصمیم هایِ خوب !
رفته ها را به گذشته می سپارم ،،،
و مانده ها را عاشقانه دوست خواهم داشت ...
من این را فهمیده ام ؛
هیچکس جز خودم ؛
توانِ بخیر کردنِ شب هایِ مرا ندارد !


• نرگس صرافیان طوفان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد