حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

*تولدت مبارک الهه ی ناز*

نیستی اینجا ولی یاد تو اینجاست... نفست در فضای این شهر پیچیده... آری فاصله کهکشانی هنوزم بین ما حکمفرماست میدانم... میدانم دستهای سردم هیچ وقت به دستان پر مهرت نمیرسن... شاید ببینمت دگربار در دنیایی ماورای این گیتی... خوابت را دیده ام... بارها به تکرار... چه باشکوه است با یاد تو زندگی کردن... نفس کشیدن... عاقبت پرواز را یاد گرفتن... رفتی بی من کیمیاترین معبودم... محبوبم... سفرت بی خطر همسفر من... مهم بودنت بود حتی در این نیستان...ندانسته رفتی... میدانم... شاید هم بد نباشد بدانی که بر روی قلبم حک کردم که عشق یک عاشق با ندیدن کم نمیشود... شاید هم باورت شد که تو آسمونی هستی و من یک زمینی اسیر و بی کس... بغض گلویم را می فشارد...آه...آه...آه... با سرفه های پی در پی خواستم بغض نبودنت را از قلبی که عاشقش کردی بیرون کنم... ولی نشد... نشد دیوونه... فردا... طلوع فردا... مگر فردا چه می شود... نمیدانم... راستی خواستم بدانی این دم آخر هنوزم چشم به راهی که بی من رفتی می دوزم... و می سوزم بی گلایه... با همه ناملایمات به یاد مهربانی هایت چه زیباست قطره اشکی را نثار تو کنم... دوستت دارم برای تمام لحظاتی که بودی و بودنت را نفهمیدم... حجم تنهاییم خیلی حجیم شده... دارم خفه میشم... 

با یک تلنگر به نیستان ختم میشم... <<تولدت مبارک>>  

<><>><><><><><><><><><><><><><><><><><>><> 

پی نوشت1: تولد دوباره من بودن در کنار توست حتی برای یک لحظه. 

 

پی نوشت2: هستم دوستان گلم ببخشید که خیلی نبودم مهم الانه که هستم و مرسی از پیامها و کامنت های پر مهرتان. 

نظرات 13 + ارسال نظر
نازنین(تنها) پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام وای چی می بینم نکنه خوابم؟؟هااااا؟؟؟؟؟
حسم میگفت برگشتی، ولی باز نا امید بودم
وقتی اومدم ذوقمرگ شدم...
خوش اومدین به وب خودتون(خنده)... سال نوتونم مبارک... تولد عشقتونم مبارک...ایشالله 1000000000ساله شه...
خیلی خوشحال شدم که برگشتی و فهمیدم که خوبی... هرچند میدونم غصه هات تمومی نداره...اما ایشالله که روز وصال میرسه و این غصه هام پر میکشه...راستی دیگه نریا...

سلام مرسی از اینکه از آمدن خوشحالی. هستیم فعلا تا ببینیم خدا چی می خواد.

عبدو دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://panjereha-baz.blogfa.com/

سلام دوست قدیمی.

سال نو را بهت تبریک میگم.

تولدت مبارک الهه ی ناز.

امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی

سلام منم سال نو را به شما عزیز تبریک میگم

نگین سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من همیشه نوشته هاتو میخونمو گریه میکنم واقعا سخته آدم بدون عشقش نفس بکشه منم عشقم رفته...دیگه تنها آرزوم مرگه,من خیلی دوسش داشتمو دارم ولی هیچ وقت نفهمیدم اون دروغ میگفت که دوسم داره,هر شب با گریه میخوابم واقعا سخته که همیشه عکسش پیشم باشه ولی خودش نباشه...

سلام دوست من گریه کن گریه قشنگه گریه سهم دل تنگه...
اکثر بچه هایی که در اینجا هستن یک جورایی دل تنگ هستن و دلشون از یک جایی و یک وقتی شکسته ولی باور کن ناامید نیستن... <<ان الله مع الصابرین>> خداوند با صبر کنندگان است. بعدش هم اگه رفته سعی کن اگر فراموشش نمیکنی به زندگی خودت رنگ و جلا بدهی تا عقب نیافتی جوانی المثنی ندارد شاید روزی بیاید که خیلی دیر باشد که امیدوارم برای شما همیشه روزهای خوب باشد و به داشته هایت قناعت کن قسمت نبوده در کنار هم باشید و تا شقایق هست زندگی باید کرد وسلام ختم کلام. شاد باشی گلم.

غوغا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

سالهـا رفـت و هنوز

یک نفر نیست بپرسد از مـن

که تو از پنجره ی عـشق چه ها می خواهـی؟

صبـح تا نیمه ی شب منتظری

همـه جا می نگری

گاه با مـاه سـخن می گویی

گاه با رهـگذران،خبر گمشده ای می جویی

راستـی گمشده ات کیست؟

غوغا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

میـــــــ ـان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم.......

تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت.....

تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم....

تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی....

تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه....

دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو.....

تا بِدانــــ ـــی میانِ ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ـــ....

فَــقَط تـــ ــــو.

غوغـــــــــــــــــــــــــــــ سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

شاید هم بد نباشد بدانی که بر روی قلبم حک کردم که عشق یک عاشق با ندیدن کم نمیشود...
بخداااااااااااااااااااااااااااااااا کم نمیشهههههههههههههههههه.

________________________________
سلام سیاوش جووووووووووووووووووووووووووونم خوبی سال نو مبارک خیلییییییییییییی بی معرفتی بی وفا بی مرام آخه...چی بگم چرا نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی دلخورماااااااااااا ازدستت چرا نبودی هااااااااااااا؟گیرم که حوصله نداشتی نباید یه سر میزدی به کامنتا ها؟
قهرم باهات

بخدا دلم گرفته بود الانم اومدم خواستم یواشکی بیامو یواشکی برم ولی من بی...نیستم دلم نیومد

خیلی بدی دوست ندارم دیگه م نمیام(نمیگه بچه ها نگرانم میشنم بزا یه سر به وبلاگم بزنم((آدمم اینقد بیخیال؟)))

::::::::::::::::::::::::
آخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش خالی شدم
ولی خداوکیلی سیا دلم خیلی برات تنگ شده بود خیلی بیمعرفتی بخدا
""""""""""""""""""""""""
شرمنده اگه بدحرفیدما منظوری نداشتم یکم ازدستت ناراحت بودم اینا رو نمیگفتم خفه میشدم

خوبی عزیزم تعطیلات خوش گذشت کجاها رفتین؟
امیدوارم سال خوبی باشه برات .ازدواج کنی و به آرزوهای خوب خوب برسی گلم:ایشاا..:
دیوونه خیلی دلم هواتوو کرده بود
دیدم آپیدی خوشحال شدم

سلام غوغا جان سال نو مبارک گلم نمیدونم چی بگم از این همه لطف و محبت بیکرانت... بی خبر گذاشتم رفتم خوب ببخشید شرایط یک جوری بود که داشتم خفه میشدم... باید می رفتم... خدا را شکر الان بد نیستم... تو خوبی مرسی از اینکه توی این مدت که نبودم اینجا را با حضورت گل افشانی می کردی... دوستت دارم مهربان. منم خیلی دلتنگت بود و خوشحالم که هستی در کنارم... به امید روزهای خوب برای تو نازنین در این سال نو... میگن هر چی نو باشه خوبه ولی دوست کهنه اش به صد دنیا می ارزه... شاد باشی گلم عمر غمهایت کوتاه.و معرفتت منو کشته لوتی

sama یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://tabestansard.persianblog.ir/http://

خوشحالم که بگشتی ولی ناراحتم که در حال واحوالت تغییری نمیبینم

سلام مرسی گلم که آمدی. خوب چه کنیم انسان ها قابل تغییرند منم کلی تغییر کردم. می بینی در پست های آینده...

آرزو دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.mano-mahdi.mihanblog.com

سلام.وبلاگ زیبایی دارید.به منم سر بزن.منتظرم.اگه موافقی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده.موفق و پیروز باشید بای.

غوغا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

و عشق
قیچی شد !
وقتی تو سنگ شدی
و من کاغذی بی رنگ . . .
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

سلام بزرگوار فدات سیاوش جونم خداییش خوشحال میشم وقتی میبینم هستی اینواز ته دلم گفتماااااااااااااااااااااااا

الهی ژس که اینطور شرایط یه جور بود که نمیشد بیایی
خوشحالم که الان بهتری و هستی
مواظب خودت باش گلم

سلام عزیز خوبی گلم تیکه میندازی دیگه... ای بابا از دست تو خوب الان شرایط جوریه که باید باشم فکر کنم دیگه عادت کردی به این سریال بودن و نبودنم شاد باشی همیشه

رضای منتظر دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://montazere-ghaem.blogfa.com

سلام علیکم
نوشته هاتو می خونم و دوستشون دارم
چرا اینقدر دیر میای
فکر کردم دیگه مطلب نمی زنی
خوشحالم دوباره با یه نوشته برگشتی

سلام مرسی عزیز از لطف بی حد و حضورت

nilofar سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ http://oghyanose-eshgh.blogfa.com

از رها کردن نترس....
هیچ کس نمی تواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد
و تمام دنیا
نمی توانند چیزی که مال تو نیست را برایت حفظ کنند

سلام عزیزم باهات موافقم مرسی از کامنت

فریبا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.barbizon.blogfa.com

سلام خوبی خوشی؟
چرا انقدر تو بی معرفتی؟هان؟
چرا نمیای به وبم سر بزنی؟چرا برام کامنت نمیزاری؟اخه چرااااااااااااااااااااااا؟

علیک سلام دوست خوبم ببخشید به خدا دیر به دیر میام نت

کمند شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://harami.blogfa.com

سلام عزیز

حالت چطوره نازنین ...

هنوز این قصه ادامه داره ...

نمی دونستم بر گشتی ...

خوشحالم که هستی و بلاخره روزگار رو داری میگذرونی ...

ارزومند ارزوهای قشنگت هستم

سلام مرسی خوبم. بودن شما دوستان بهم نیرو میده شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد