حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ (بیست و هفتم)

باورم کن ای تک ستاره ی شبهای ظلمتم... دلم برایت تنگ شده ناجی بی کسی هایم ... زندگی برایم بی تو مفهومی ندارد... خسته ام از این تکرار مکرر نبودنت... وجود تو تک فانوس روشن زندگانیم بود ولی دیگر نیستی و من باید باور کنم نبودنت را.... نداشتنت را.... و در آخر فراموش کردنت را...با هزاران جمله تکراری دوستت دارم نیز اتفاقی نیفتاد برای بهم رسیدن... صدای شکسته شدن قلبم را شنیدی یا اینکه خودت را به نشنیدن وادار کردی...زندگی در مسیرش در جریانه... تو خوشی وخوشیت را باور کن... لذت ببر از زندگیت من که حسود نیستم...بسه دیگه عاشقی... بسه... من و تو اگر قرار باشد به هم برسیم باید از نبایدهای بسیاری عبور کنیم که میدانم برای هر دویمان امکان پذیر نیست... پس تو را به خدا  قسم لاف عاشقی نزن... خسته ام از رویاها... بدم میاد از این انتظار لعنتی...از امروز... از همین الان می خواهم سعی کنم عوض بشم... بشوم یک آدم دیگر که تو مرا نشناسی و دیگر هدای من نکنی... هوای من نکنی... پر کشیدن تو با دیگری را به چشم دیدم ولی دم نزدم... خدا به همرات... خوشبخت بشی... خوشبختی تو آرزومه...

نظرات 3 + ارسال نظر
غوغـــــ..................ــــــا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

خواسته من








گفتی خط بکش روی تمام خواسته هایت

خواستم بکشم ولی

یکی از خواسته های من

تو بودی




سلام غوغای گلم آره خواسته ای که جوونی و زندگیم را تحت الشعاع خودش قرار داد و با بر آورده نشدنش گیج مبهوت در برهوت نبودنش ماندم................... سخت ماندم... بزار اعتراف کنم در حسرت نداشتنش سوختم... دلت شاد گلم.

مسعود یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

یک روزی من هم الهه داشتم افسوس الهه ها همه بی وفایند درکت می کنم

درسته مسعود جان الهه ها بی وفایند ولی باید دید که چرا بی وفا می شوند شاید ما لیاقت با آنها بودن را نداریم و شاید هم .......... نمیدانم... دلت شاد

مهدی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

اوووووووه چقددلتون پرشما مگه ازدنیاودنیایی هاچی میخوایید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد