حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ(22)

در این روزهای آخر پاییزی سوزی در دلم بر پا است...بد جوری دلم به هوای تو پر می زند...در باریکچه ذهنم یاد تو تنها تداعی کننده احساس کهنه ام است که دائم با من در ستیز است و می گوید: من هنوزم دوستش دارم. با طنازی ستارگانی که در آسمان خیالم گاه گاهی نور افشانی می کنند به امید روزهای آبی به انتظارت نشسته ام... گویی این ظلمت شب عاشق شکن پایانی ندارد و از فردا نیامده خبری نیست که نیست... شاید فراموشت شدم... شاید هم من را تبعید کردی به دست نیافتنی ترین روزها... شاید هم تبعیض برقرار می کنی بین من و او... چکار کردی با من و دلم با منی که تنها به یاد تو شکستم... قامتم خمیده شد... دریچه ی چشمانم کم سو شد... برای رسیدن به تو دیگر خسته شدم... در دلم آشوبی برپا است ولی حیف که نمی توانم بروزبدهم... ونمی خواهم کسی بداند راز دلم... در لحظه یاد تو بودن باید فقط از چشمانم باران ببارد و تکرار هق هق شبانه... باختم به تو... تمام جوانی و زندگیم را به تو باختم... مهمتر از همه دلم را باختم... خداحافظ همه ی دار و ندارم... خداحافظ  چشمان نافذ... به خدا خسته ام از فاصله ها

 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>><><>>>

پی نوشت:این دل نوشته ی را به غوغا عزیز تقدیم می کنم به غوغا 

عزیز که در این روزهای بی خاطره در کنارم بوده و سرای دلتنگی را با حضورش پررنگ جلوه داده به بهترینها برسی گلم آمین 

نظرات 33 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ق.ظ http://wolfboy.blogfa.com

چرا دلتنگ؟؟؟!!!
من رشته وبنویسی خوندم و فعلا دارم رایگان اموزش میدم
تو فقط کافیه بیای رو دو تا از تبلغت ها کلیک کنی
بذاری سیت تبلیغات بازشه
بعد از تو نظرا بهم بگی که دوست داری راهنماییت کنم یا نه

سلام دوست خوبم چه جالب منم خودم رشته ی نرم افزار می خونم

خیلی دوستت دارم سیاوش "غــــــوغ سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآم صبح پاییزینون بخیر باشه وپربرکت

مرسی سیاوش جــــــــــان شرمندم کردی بابا دمت گرم
ممنون از لطف تون-مرسی که اسمم تو وبلاگتون آوردین نمیدونم چه جوری ازتون تشکر کنم...
همین که به نظرام جواب میزاری خودش برام یه دنیا ارزش داره

نوشته هاتو خیلی دوست دارم خیلی

سلام عزیز ممنونم از همراهیت کاری نکردم که نیاز به تشکر باشه من از شما ممنونم که وقت میزاری برای یه عاشق

غوغا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

........................................................................
....................................................................................@@@@@..
..........................................................................................@........
.........................................................................................@........
.........................................................................................@.......
.........................................................................................@........
........................................................................................@.......
..................................................................................@@@@@..
.....................................@@@.......@@@...................................
...................................@@@@.....@@@@.............................
..................................@@@@@..@@@@@..........................
...................................@@@@@@@@@@........................
....................................@@@@@@@@@......................
.......................................@@@@@@@.....................
.........................................@@@@@.....................
............................................@@@.....................
..............................................@.....................
..................................................................
.........@................@.................................
.........@................@..............................
.........@................@............................
.........@................@..........................
..........@..............@........................
...........@............@......................
.............@........@...................
...............@@@....................

منم غوغا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

دلی دارم که از یاد تو غافل می شود گاهی
که عاشق بوده از اول، وَ عاقل می شود گاهی

شبیه موج ِ عصیانگر - که در دریا نمی گنجد -
به آسانی مطیعِ امرِ ساحل می شود گاهی

دوا وُ درد و درمانش، همین احساس ناپیداست
که آسان می نمود اول، وَ مشکل می شود گاهی

همان بادی که کشتی را بسوی زیستن می بُرد
شب طوفان و بیمِ موجِ هایل می شود گاهی

بگو بیدار باشد دل، که در رویا نمی بیند
که قرصِ رویِ ماهِ عشق، کامل می شود گاهی

غوغا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

_______________$$$$$$___$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$____$$_$$$$$$$
________$$$_$$$$$$$_$$___$$$$$$$$$$$
_______$$$$_$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$
________$$$$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
_________$$$___$$$$$$$$___$$$$$$$
______$$$$$$_____$$$$_________$$$
________$$_______$$$_________$$$$$
______________$$$$$$$_______$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$____$$$_$$$$$$
____________$$$$$_$$$$____$$$$_$$$$$$
____________$$$$$$$$$$____$$$$$_$$$$$
__________$$$$_$$$$$$$____$$$$$$_$$$$
_________$$$$_$$$$$$$$____$$$$$$$_$$$$
_________$$$_$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$
________$$$_$$$$$$$$______$$$$$$$$$_$$$
_______$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$_$$

من که همیشه خودمو معرفی میکنم:غوغاا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

______________"""""""""""""""""""""""""""""""
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ""""""""""""""""""""""""""""""
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ""""""""""""""""""""""""""""""
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ""""""""""""""""""""""""""
روز دانشجورو خدمت مدیریت محترم وبلاگ{آقا سیاوش} و همه ی برو بچه های گل وبلاگ تبریک میگم روز خوبی داشته باشید

منم هم چنین تبریک می گم به همه بر و بچ اهل کتاب و فن

شایلین سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://66sh.blogfa.com

سلام دل نوشتتون خیلی قشنگ بود عالــــــــــــــــی

سلام مرسی شایلین عزیز

هستی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام دوست خوبم حتما لیاقت نداشته که رفته.تنهایی بهتر از با هرکسی بودنه.

راست میگی اینم حرفیه...؟ ولی میدونی بعضی وقتا زمین و زمان باعث نرسیدن میشن

منم غوغا دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود ، اما افسوس که به جای افکارش

زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد او را بی آبی نامیدند.

پاییز سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://deltangihayepaeiz.mihanblog.com

کاش از این فاصله ها حس می کردی لحظه هایم همه از دوری تو دلگیرند
امیدوارم فاصله ها زودتر کوتاه بشه و تو به عشقت برسی
یه یادی هم از من تنها کن...

غوغا شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

کی میایی؟

بازم منم غوغا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام دوست عاشق مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن خوبی؟

امروزم که باز نیستــــــــــــــــــــی

love you

کمند سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ http://harami.blogfa.com

به به سیاوش عزیز
اینجا رو دوباره اباد کردی که ...
امان از این غم عشق

راستی چه خبر ؟ دیگه رفتی هیچ خبری ازت نشد ... چه کردی ؟

سلام حمیده جان خوشحالم کردی

وحید چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.kolbeyeghamha.blogfa.com

زندگی غمکده ای بیش نبود / بهر ما جز غم و تشویش نبود

به کدام خاطره اش خوش باشم / که کدام خاطره اش نیش نبود

بازم منم غوغا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

سیاوش بازم که نیوووووووووووومدی؟یلدا بودا چرا نیستی؟
کی میایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دلت دریایی عمرت یلدایی باشه

همیشه باید خودمونو معرفی کنیم؟ پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

خوبی بازم که نیستی

ویدا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://eltemasemakhmaliy.blogfa

سلام خوبی؟؟؟؟؟
خیلی بی معرفتی...........

سلام گلم یک طرفه قاضی نرو بهت میل می زنم به خدا دو ماه نت نبودم آدرس وبلاگتم خوب وارد نکردی بالا نمیاد

شایلین سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://66sh.blogfa.com

سلام خوبی
بابا کجایی تووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه فرقی میکنه؟حالا هرکی! سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

چرا آپ نمیشی سیاوش کجایییییییییییییییییییی؟

میشناسین.... چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
..............
.............................
...........................................؟

غوغا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

پرنده بر شانه های مرد نشست
انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت: من که درخت نیستم؛ تو نمی توانی روی شانه ی من آشیانه بسازی
پرنده گفت: من فرق آدم ها و درخت هارا خوب می دانم اما گاهی پرنده ها و آدم هارا اشتباه میگیرم
انسان خندید و این به نظرش بزرگترین اشتباه ممکن بود.
پرنده گفت: راستی چرا پر زدن را کنار گذاشته ای؟
انسان منظور پرنده را نفهمید اما باز هم خندید
پرنده گفت: نمی دانی توی آسمان چه قدر جای تو خالی ست.
انسان دیگر نخندید. انگار ته ته خاطراتش چیزی را به یاد می آورد.
چیزی که نمی دانست چیست. شاید یک آبی زیبا و یا یک اوج شیرین.
پرنده گفت: غیر از تو پرنده های دیگری هم میشناسم که پرواز کردن را از یاد برده اند. درست است که پرواز برای یک پرنده یک ضرورت است اما اگر تمرین نکند فراموشش می کند.
پرنده این را گفت و پر زد. انسان رد پرنده را دنبال کرد تا اینکه چشمش به یک آبی بزرگ افتاد و به یاد آورد روزی این آبی بزرگ روی سرش روزی آسمان بود و چیزی شبیه دلتنگی در دلش موج زد.
آنوقت خدا برروی شانه های انسان دست زد و گفت: یادت میاید تورا با دوبال و دوپا آفریده بودم؟ زمین و آسمان هردو برای تو بود. راستی عزیزم بالهایت را کجا گذاشته ای؟
به امید پرواز...

سلام گلم مرسی عالی بود

ریحانه شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

همیشه فکر می کردم اینو براش بخونم نمی ره {{{{ به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد / که تو رفتی و دلم ثانیه ایی بند نشد}}}} اما دریغ از نهلتی که برای خوندن این شعر بهم بده.................................. اسمشو گداشتم تصمیم کبری . آخه رفت تا تصمیمشو بگیره و برگرده. بعد گذشت ۱ ماه هنوز نیومده دوستای خوبم برای اومدنش دعا کنید خیلی ذلم تنگه براش..................................

پاییز شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ب.ظ http://deltangihayepaeiz.mihanblog.com/


وجودم پاره ای از شب
دلم تنهاتر از پاییز
بساطم بقچه ای اندوه و کوچه مثل من خالی !
دلم تنگ است ...
دلم اندازه ی صحن قفس تنگ است !
سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانیست
نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانیست

شایلین پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://66sh.blogfa.com

آمدیم خانه نبودین

سلام خونه ی خودتونه گلم

بازم که نیومدی.غوغا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام

دلمون پوسید به مولا .کجایی تو داداشی چرا نیستی سیاوش جونم

ببخشید ببخشید ببخشیدiam sorry

یامین بی دل چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.khour89.blogfa.com

──██
──██
─▄██▄▄█
─── ─── ▄███▄
─── ──███─███
─── ──▀██▄██▀
─── ────███
─── ─────── ▀██─██▀
─── ──────── ██─██
─── ──────── ▀█▄█▀
─── ─ـ─────────▀───
------------ــ-------ــــــ--ــــ-------─██▀▀▀█
─── ──-----------ــــ──────██▄█
─── ─---ــ-------ــــ---───-ــ─-██▀█
─── ──----------ــــ──ــــ───██▄▄▄█
..... .......... ......... ....... .......

فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدن
آپم ...بدو بیا...

سعید چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://delgijeh.blogsky.com/

سلام عاشق تنها
غربت منو یادت هست ؟
امروز دوباره رفتم سراغ همون نوشته های قدیم دلم تنگ بود سراغ دوستامو گرفتم .
تو هم که هنوز دلت پر از غمه
میدونی چقدر خوشحال شدم که هنوز می نویسی؟
که هنوز هستی.
من بلاگمو عوض کردم . دیگه نمی شد توش نوشت
چون هر کلمه ای که می نوشتم احساس میکردم برای اونه ...
بگذریم آدرس بلاگ جدیدمو واست میذارم .
هنوز هم دل نوشته هات زیباست

سلام دوست خوبم خوشحالم کردی عزیز می دونی من خوشحالم که از اون فضای گذشته فاصله گرفتی و خاطرات فقط باید برایمان تداعی کننده احساس کهنه مان باشد همین و بس و از پا در نیاییم الان می لینکمت و به سرای تو پای می زارم

صفورا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://ghazalcheshm.blogfa.com

سلام مهربون
با شعری تازه به روزم و منتظر نگاه سرشارت ...
شاد باشی

خسته سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
با اجازت شیر میکنم تو فیسبوک

سلام ممنونم و مرسی از لطفتون

غوغا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

سیاوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی؟
چرانیستی؟
کی میای؟
یعنی چی این همه غیبت؟
معلومه کجایی؟

سلام غوغا عزیز ببخشید که بی خبر گذاشتمت می دونم بی خبری بد دردیه که خودم تاوانش را پس داده ام می خواستم یه مدتی فکر کنم به همه چی نبودم ولی به یادتون بودم الان هم هستم تا وقتی که باید باشم شاد باشی گلم شرمنده ام کردی

hasti شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.asemoonetanhayieman.blogfa.com

سلااااااااااام
من بعد از مدتها آپم! خوشحالم میکنی اگه بیای
بای

خداباهامه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام برادر خوبی چرا به روز نکردی
انشالله که اتفاق بدی نیافتاده باشه خبر بده از خودت منتظرم

سلام شرمنده باعث نگرانیتان شدم یک کمی می خواستم توی یک فضای دیگه غیر اینجا باشم خلاصه می خواستم یه مدتی نباشم حسابی فکر کنم به همه چی... به پنجره فکر هوا عشق آسمان زمین فاصله انتهای انتظار نمی دونستم هنوز برای شما تکراری نیستم... و گرنه زودتر می اومدم شکر خدا الان بهترم خیلی ممنون از محبتاتون که نگران من حقیر بودید

مهسا چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ http://jigmalooone.blogfa.com

وبلاگ زیبایی دارید.و زیباییش بیشتر بخاطر دل نوشته هاتونه.میتونم از مطالب سایتتون کپی بردارم؟؟؟؟اومدم اجازه بگیرم

مرسی .مجاز هستی گلم البته اگه دوست داشتی با ذکر منبع اگه نه ایرادی ندارد هر جور دوست داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد