حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

حرفایی از سر دلتنگی

..............................................حقا که غم عشقت باوفاتر از توست...............................

دل تنگ(18)

دل من همیشه برای تو پر پر بوده... عمری را در بغض گرفتن دستانت به سر کرده ام... آرام آرام به حرم دلم پا گذاشتی... ولی این را هم بدان که  عزم سفر کردی بی خداحافظی... چه ساده بی بهونه با بهونه رفتی... رفت که رفت... ولی باور کن هنوزم سوختن در عشق نافرجامت در خیالم مانده و غم نبودنت هم نتوانسته گوشه ای از حجم تنهاییم را پر کند... داغی که بر دلم گذاشتی آتشش هر روز شعله ور تر می شود... مهمتر از همه چی تنهایی که برایم به ارمغان گذاشتی که با هیچ مفردی جمع نمیشه... باید دست شست از عشق تو... دستای من دیگه به تو نمی رسند... به تو... این احساس دست و پا شکسته ارزانی خودم و دلم... پناهگاه دیگری شدی... به حسادت وادارم میکنی...ولی نه عزیز من حسود نیستم... نیستم به عشق پاکم قسم... در آرزوهایم اگر آن بالاها نیستی پایین پایین هم نیستی... دارم کم کم به بخت خود عادت میکنم... سرنوشتم همینه...این عذاب روزگاره باید به قسمت خود قانع باشیم... تو از همان اول مثلا بودی ولی  در آسمان من نبودی... دست بردار دیگر... بسه خانه تکانی این قلب خسته... این دل که با تو صادق بود تمیز نمیشه...  بی وفایی نبودنت لکه سیاهی است بر تار تار وجودم....

نظرات 16 + ارسال نظر
من یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://st-me.blogfa.com/

خسته نباشی

میشناسی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://ghogha_sh8@yahoo.com

خیلی ماه نوشتی یه جورایی حس کردم حرفای دل منه که نوشتی

بی وفایی نبودنت لکه سیاهی است که برتارتار وجودم ..

مرسی گلم قابلی نداشت این احساس دست و پا شکسته حرفای دل من و تو و هزاران عاشق دل شکسته که روزگار بر آنها تاخته ولی هنوز هم در اوج نا امیدی امید دارند شاد باشی و لحظات به کامت شیرین

غوغا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://ghogha_sh8@yahoo.com

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶


میشناسی یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

دیر گاهیست که در دورترین وادی این دیر بزرگ
نفسی هرلحظه
دم امید به صحرای دلم می بخشد
و دلم با یادش
چشم بر ماه در آن تیرگی شب بستست
و نگاهش به زمین
به شکوفنده ترین
گل باغ ابدی
قفسی ساخته از جنس بلور
که حریم حرم هرم نفس های تو را حفظ کند
خاطراتم که ورق می خورد از صحنه ی بیداد زمان
یاد تو همچو نسیم
در گلستان دلم می پیچد
شک نکن
تا نفسم با نفست خورده گره
تا تمنای دلم می طلبد دست تورا
با تو خواهم ماند تا اوج
تا وسعت پرواز تمنای دلم

Reza دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://Rahva.mihanblog.com

سکوت است ویک دنیا حرف
سکوت است و دلی خسته
سکوت است ونگاه مهتاب
سکوت است ومن ورازشب
سکوت است و عطر گل عشق
سکوت است وپروازتا ستاره
سکوت است و دل من
سکوت است ویاد ..........

غوغا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://ghogha_sh8@yahoo.com

...¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*

سلام غوغا عزیز مرسی از این همه لطف بی کرانت به این کلبه درویشانه خودت به زودی زود آپدیت میشم

نیلو جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://oghyanose-eshgh.blogfa.com/

سلام
من همه نوشته هاتو خوندم واقعا نمیدونم چی بگم ...
امیدوارم ی روزی دلت آروم بگیره !

سلام گلم ممنونم از اینکه پیشمی

یامین بی دل شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.khour89.blogfa.com/

از هرکس محبت خواستم بر سر من منت گذاشت
حیف این دل عاشق که به این دیار پا گذاشت[گل]

نسی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

به نام خدا
سلاااام..خوبییییی؟؟؟
زندگی یک آرزوی دور نیست؛
زندگی یک جست و جوی کور نیست
زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست
گوش کن ! دریا صدایت میزند؛
هرچه ناپیدا صدایت میزند
جنگل خاموش میداند تو را؛
با صدایی سبز میخواند تو را
زیر باران آتشی در جان توست؛
پیله پروانه از دنیا جداست؛
زندگی یک مقصد بی انتهاست
هیچ جایی انتهای راه نیست؛
این تمامش ماجرای زندگیست...

سلام نسی جان بد نیستم مرسی از حضورت گلم امیدوارم هدفهای ناتمام زندگیت را به پایان برسانی و عاقبت به خیر باشی گلم

عبدالله سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://panjereha-baz.blogfa.com

سلام دوست عزیز.

خیلی قشنگ نوشتی.

خوشحال میشم به من سر بزنی.

موفق و شاد باشی.

غوغا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://ghogha_sh8@yahoo.com

کاش در دهکده عشق فراوانی بود , توی بازار صداقت کمی ارزانی بود , کاش اگر گاهی کمی لطف بهم میکردیم مختصر بود , ولی ساده و پنهانی بود , کاش سهراب نمی رفت به این زودی ها , که دل پر از صحبت این شاعر کاشانی بود..

هر کجا باشم آسمان مال من است پنجره فکر هوا عشق...

عشق زیبای من جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://eshgezibaieman.blogfa.com/

سلام زیبا بود قلم نازی داری موفق باشی به من هم سر بزن

سلام مرسی لطف داری حتما میام

الهه جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://http://www.raftam-rafti.blogspot.com/

چه ساده بی من ما می شوی

میشناسی.........غوغا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

تواگر درتپش باغ خدارا دیدی ،همت کن وبگو ماهی ها،حوضشان بی آب است

میشناسی.........غوغا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

زندگی در گرو خاطره هاست»«»«»«
خاطره در گرو فـــاصله هاســت«»«»«»«
فاصله تــــــــــــلخ ترین خاطره هاست»«»«»«

تلخ ترین خاطره توو زندگی من موند
امیدوارم خدا تلخ ترین خاطره رو از زندگی همه پاک کنه

سلام گلم دعا خوبی کردی انشالله همون جوزی که می خوای بشه برای همه باید در سخت ترین شرایط هم امید داشت

ابلیس شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ

ای بابا عشق توی این دوره مفهومی نداره و نخواهد داشت عمرتو هدر نده

سلام دوست من راست میگی شما ولی ما که رسوای جهانیم غم سیلاب نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد